Ekonomiadministratör till Invent Projekt Sthlm

Ekonomiadministratör till Invent Projekt Sthlm

Invent Projekt är ett familjärt, privatägt företag som grundades 2011 och sitter i trevliga lokaler i Hammarby Sjöstad. Som projekt-och installationsbolag hjälper man idag kunder som fastighetsbolag, byggentreprenörer, restauranger, industrier och offentliga förvaltare.

Då nuvarande ekonomiadministratör efter många år kommer att gå vidare söker man nu dennes ersättare.

Arbetsuppgifter
I rollen som Ekonomiadministratör kommer du främst att arbeta med administrativa sysslor, men även i viss mån med enklare ekonomiuppgifter såsom lönehantering.

Dina arbetsuppgifter inom administration kommer exempelvis bestå av:

  • System
  • Felanmälningar
  • Växeltelefoni
  • Posthantering
  • Biladministration

Exempel på uppgifter inom ekonomi är:

  • Löner
  • Kvittoredovisning
  • Fakturering
  • Tidrappportering


Kvalifikationer och egenskaper
För rollen som Ekonomiadministratör söker man dig som trivs i att arbeta i administrativ roll. Vi ser gärna att du har en grundförståelse för arbete med löner. Vidare har du god förståelse för vad det innebär att arbeta på ett mindre företag och motiveras av att arbeta med flera parallella arbetsuppgifter.

Vi söker dig som:

  • Gärna har viss förståelse för löner
  • Tycker om att arbeta administrativt
  • Strukturerad och lösningsorienterad
  • Prestigelös
  • Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska både i tal och skrift
  • Trivs med att arbeta i en mindre företagsmiljö

Vid frågor om rollen kan du kontakta Henrik Nordh på, [email protected]

Välkommen med din ansökan!