Account Manager till Rubino Rekrytering & Bemanning

Nu öppnar vi upp en ny tjänst hos oss!

Längtar du efter att få nyttja din potential och anta en avgörande roll där du gör skillnad? Är du nyfiken, driven och har en vilja att lära?

Vi söker en engagerad medarbetare som ska arbeta med försäljning och är redo att växa med oss!

Vilka är vi?

Rubino är ett rekrytering- och bemanningsbolag bestående av ett team passionerade HR specialister med lång erfarenhet inom branschen. Med spetskompetens inom diverse områden har vi sedan 2003 hjälpt flera av Sveriges ledande företag att hitta rätt medarbetare. Allt vi gör kan summeras med ett enda ord: Engagemang.

Du blir en del av ett litet familjärt team där det är högt i tak, allas röst värderas och vi har kul på jobbet. Som ett litet växande bolag får du också en viktig roll i vår tillväxtresa i branschen. Det är en möjlighet för oss, men också dig och din karriär, att växa och etablera ett långsiktigt samarbete som skapar nya förutsättningar för framtiden.

Vem är du?

Vi söker dig som har ett inre driv, är nyfiken och vill utvecklas. Du är serviceorienterad och lockas av försäljning, inte minst att leverera efter kunders och kandidaters behov samt önskemål. Med din servicekänsla och empati får du människor runt om dig att känna trygghet och tillit. Detta går hand i hand med att du värderar nära samarbete och bygger förtroendeingivande relationer. Du är också en lagspelare som trivs att arbeta i grupp och ser dig själv som en viktig del i teamet för att driva verksamheten framåt.

Vill du arbeta med människor som håller hög professionalism på ett företag med stor gemenskap, i en rolig och utvecklande miljö, är Rubino rätt plats för dig!

En dag på jobbet?

I en hemtrevlig lokal på Östermalm i centrala Stockholm kommer du få en gedigen introduktion och utbildning. Du kommer via egen prospektering agera första kontaktyta med våra framtida kunder. Via telefon ska du fånga intresse och boka in möten, där du sedan har ett säljmöte. Syftet med ett säljmöte är att du ska bygga en relation som sedan ska leda till ett nytt samarbete av våra tjänster.

Övrig information

  • Start: Enligt överenskommelse
  • Omfattning: Heltid
  • Tider: Kontorstider
  • Placering: Grev Turegatan 10A, 114 46 Stockholm

    Kvalifikationer och erfarenheter

    Vi önskar att du har följande erfarenheter och egenskaper: 

    • Du har erfarenhet från försäljning B2B eller B2C.
    • Du är målinriktad, driven och tycker om att arbeta mot uppsatta försäljningsmål.
    • Du är duktig på att kommunicera och vara drivande i ett samtal.
    • Du har lätt för att lära dig nytt och hantera flera saker samtidigt.
    • Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

      Ansöker gör du omgående då vi intervjuar löpande. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta David Andersson, på 076-298 46 50.