Inköpsassistent jobb – Rekrytering av inköpsassistenter till företag i hela Sverige
Genom flera års erfarenhet har vi på Rubino Rekrytering säkerställt vad som utmärker en bra inköpsassistent. Det betyder att vi snabbt kan erbjuda företag rätt person för jobbet.
Samtliga inköpsassistenter vi rekryterar är professionella, strukturerade och drivna som person. De har tidigare erfarenheter inom inköp eller orderadministration, alternativt en högskoleutbildning inom inköp eller liknande.
De har även erfarenheter och goda kunskaper av Excel, SAP och engelska språkkunskaper.
Övriga ansvarsområden kan vara att:
- Arbeta operationellt i inköpsprocessen mot budget
- Stötta inköparna i inköpsfrågor
- Samarbeta med produktchefer
- Upprätthålla leverantörskontakt
- Hantera och säkerställa produkt och artikeladministration
- Ansvara för digital arkivering och registrering
- Medverka vid löpande effektivisering av operativa processer
- Bidra med allt övrigt inom administration
Inköpsassistent lön – Rätt förutsättningar för både anställd och arbetsgivare
Det kan vara problematiskt för båda parter att sätta rätt löneanspråk. Vi hjälper er i processen att den anställde får en marknadsmässig lön och arbetsgivaren kan sätta rätt krav med vår erfarenhet som grund från liknande rekryteringar.
Rubino Rekrytering ställer alltid upp för er i behov av en Inköpsassistent. Vi rekryterar även övrig personal på alla nivåer inom sälj, marknad och ekonomi som efterfrågas.
Idag har Rubino sitt huvudkontor i Stockholm och finns även i Göteborg och Malmö.
Välkommen till Rubino Rekrytering! Vi är bäst på säljrekrytering i Sverige och vi hjälper er att hitta rätt Inköpsassistent.