29 maj, 2018

Rubino Rekrytering söker säljande administratör

Vi växer och behöver dig för att fortsätta utvecklas.
Rubino Rekrytering startade 2003 och är det mindre företaget med det stora engagemanget. Vi arbetar med uppdrag i hela landet främst inom marknad och försäljning, och vi gör det med stor stolthet och ödmjukhet inför varje uppdrag.

Nu är vi själva på jakt efter en ny lagspelare som vill hjälpa oss att fortsätta utvecklas. De flesta av våra kunder har vi fått äran att behålla i flera år och receptet för vår framgång är ingen hemlighet. Det bygger på öppenhet, förståelse, engagemang och kunskap. Något vi byggt upp under många år och som blivit vår styrka.

Vem vi tror att du är
Vi söker dig som trivs att jobba i ett bolag som växer, där vi hjälps åt att nå våra gemensamt uppsatta mål. Du kommer att vara en viktig del i företagets framtid och ges möjlighet att utvecklas tillsammans med oss.

Som person är du:

  • Strukturerad, ansvarfull och prestigelös
  • Engagerad och nyfiken
  • Självgående och ser vad som behövs göras
  • Gillar det personliga mötet.

Dina arbetsuppgifter på Rubino Rekrytering är skiftande och utmanande. Du kommer att fördela din tid mellan försäljning, administration samt med att assistera våra rekryteringskonsulter.

Har du en PA-utbildning är det meriterande. Tidigare erfarenheter inom försäljning, marknad eller inom administration är också av värde för oss. Men det viktigaste för oss är att hitta rätt person som vill utvecklas inom sin roll.

Låter detta intressant?
Tjänsten är en heltidstjänst med provanställning. Vi kommer att träffa kandidater löpande och hoppas att du är en av dem. Vill du veta mer om tjänsten eller lämna en ansökan är du välkommen att kontakta oss:

Mats Larsson, rekryteringskonsult – 072-741 00 28

Fredrik Lennmalm, rekryteringskonsult – 070-858 41 35

Affärsförfrågan