23 januari, 2014

Sodastream söker en driven key account manager

SodaStream är inne i en stark tillväxtsfas och för att fortsätta den här utvecklingen och säkerställa våra framtida mål så söker vi nu en ny:

Key Account Manager, New Business med placering i Stockholm.

Din huvuduppgift som KAM, New Business hos oss är att hitta nya och utveckla försäljningen på nya kundsegment och kundgrupper.

Kunderna är välkända detalj/fack handelsföretag men även större kedjeföretag som inte är kunder hos oss idag. Din uppgift är att göra dom till kunder och utveckla vår försäljning tillsammans med dem.

Du kommer att få förmånen att arbeta med ett starkt produktprogram som är marknadsledande och i ett företag med starka ägare som agerar långsiktigt. Företaget är under en stark utveckling med nya produkter och med starka satsningar på kampanjer och media.

Vi vill att du är en driven och självgående person som alltid vill lyckas och levererar goda resultat.  Du måste vara van vid att kunna arbeta självständigt och, du måste brinna för försäljning och att kunna driva affärerna framåt med god affärskänsla. Du är van vid att jobba resultatinriktat och att ge dina kunder en god service. Du måste vara flexibel i ditt arbetssätt och inte vara rädd för att ge det där lilla extra.
Du måste ha körkort då en del resande kommer att krävas, dessutom vill vi att du har minst gymnasiekompetens. Du skall vara van i rollen och ha ett antal års erfarenhet med dig från dagligvaruhandeln, alternativt fackhandeln. Framförallt är det viktigt att du har energi och driv, och trivs i en entreprenöriell miljö.

Sodastream är ett företag som ständigt utvecklas därför måste du kunna tänka i nya banor och inte vara rädd för förändringar. Du måste ha en stark vinnarinstinkt för att lyckas hos oss då vi jobbar i ett högt tempo. Du måste ha erfarenhet av att arbeta med förhandlingar och att utveckla försäljningen på central nivå.

Är du rätt person kan du räkna med goda villkor i ett starkt entreprenörsdrivet företag.

 

Vi ser fram emot din ansökan!

 

Ansökan

Skicka in din ansökan via denna annons på vår hemsida www.rubino.se Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Harry Rubino på telefon 0733-76 39 30

 

Rubino Rekrytering

Rubinos verksamhet startade år 2003. Fram till nu har vi genomfört rekryteringar på de flesta befattningar med huvudfokus på sälj och marknad samt operativa chefer. För närvarande utför vi cirka 100 rekryteringar per år. Vi är alltså det lilla företaget med det stora engagemanget. Vi som gör jobbet är seniora och välmeriterade med stor erfarenhet av rekrytering på de flesta förekommande nivåer. Rubino Rekrytering bedriver även personlig jobbcoachning för dig som söker ett nytt arbete och är inskriven på Arbetsförmedlingen.

Har du frågor om din nästa rekrytering?

Vill du veta mer om hur vi kan stärka din organisation?
Hör av dig till oss så återkommer vi inom 2 timmar.

Affärsförfrågan